  • Data: 2005-09-05 20:40:20
    Temat: Re: Wstrzymanie egzekucji komorniczej
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    ... A bardziej konkretnie? Dostałeś pismo od komornika? Duże te zaległości?....

    Nieduże, ale chodzi o to że moja żona (jeszcze) ładuje mnie w koszty. Na razie
    komornik g... może. Nie jestem pracujący (dla niego) i nie mam majątku. Na córkę
    płacę bez jego pośrednictwa i to jest chyba błąd. Żona kasę bierze pocztą a
    komornika o tym nie informuje. Zalegam na ok 1 tys zł. Bierząco jestem mniej
    więcej rozliczony (mam dowody nadania z poczty). Nie wiem tylko jak to
    potraktuje sąd aw najbliższym czasie mam sprawę o podwyżkę alimentów.

    Kris