  • Data: 2006-03-08 23:18:05
    Temat: Re: Współwłasność auta
    Od: "adam .........................." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    i dziękuję za info :)

    Mój kolega ma podobny problem, tylko nieco odwrotny...Ma na aucie kredyt
    bankowy, którego nie ma z czego spłacać /stracił pracę/, a wcześniej na aucie
    hipoteką uwiesił się urząd...Zostało mu do kredytu do spłaty - ok 70% obecnej
    wartości auta. Ktoś mógłby przejąć spłatę tego kredytu wzamian za darowiznę -
    i tak auta właściciel sprzedać nie może - a jak nie spłaci kredytu, zajmie go
    bank...a komornik sprzeda za grosze /niechodliwy model/ i jeszcze zostanie
    kredyt do spłaty...Nie wiem, jak to wygląda od strony prawnej...
    Czy coś takiego można zrobić?