  • Data: 2005-11-12 20:38:13
    Temat: Re: Wspólnota w małzeństwie
    Od: "Bartosz B." <n...@l...pl_nospam> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    > Bartosz B. wrote:
    >

    > Nic nie mówić.
    > Wziąć stówę w kieszeń i przespacerować się do prawnika, niech ją
    > uświadomi co jej wolno i co powinna robić w konkretnym przypadku.
    > Prawnik załatwi to zdecydowanie skuteczniej niż zabieranie się za to
    > samemu.

    pewnie tak by było najrozsądniej ale w tym przypadku to nie jest takie
    proste.Dlatego tak dociekliwie próbuję się czegokolwiek dowiedzieć
    tutaj,od Was, na grupie.
    Zdaję sobie sprawę z tego ,ze aby odpowiedzieć wyczerpująco,potrzebne są
    dodatkowe informacje i rzetelny wywiad.Nam musi wystarczyć Wasza
    znajomość tematu.
    Bardzo dziękuje za wszelką pomoc.
    Poraz pierwszy miałam potrzebę skorzystania z tej formy pomocy w
    zdobyciu informacji i nie zawiodłam sie.
    Przynajmniej próbowaliście.Dzięki