eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWspólnota mieszkaniowa - kto jest wierzycielem/wystawcą faktury? › Re: Wspólnota mieszkaniowa - kto jest wierzycielem/wystawcą faktury?
    From: Adam Klobukowski <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wspólnota mieszkaniowa - kto jest wierzycielem/wystawcą faktury?
    Date: Sun, 29 Apr 2012 07:45:03 -0700 (PDT)

    On Sunday, 29 April 2012 01:29:55 UTC+2, witek wrote:
> [...]
    Nie bez zgrzytów, ale wszystko zostało przekazane do nowego administratora.

    2010 roku (nie widziałem jej na oczy, wnioskuję z numeru). Czy to nie powinno być w
    ogólnym rozliczeniu i jeśli de facto coś wiszę - nie powinien się o to upominać nowy
    administrator?

    > jaką fakturę? za co to?

    Nie mam pojęcia za co, na wezwaniu do zapłaty jest tylko numer.

    AdamK