  • 1. Data: 2008-08-26 07:35:52
    Temat: Dziedziczenie
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    Ja się pytam na poważnie,taki przypadek ma moja bratowa.Jeśli chodzi o
    mnie to się nie znam na prawie poprostu szukam różne przepisy i
    znaleźc rozwiązanie .Proszę doradźcie coś

  • 2. Data: 2008-08-26 09:21:28
    Temat: Re: Dziedziczenie
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    m...@g...com napisał(a) :
    > Ja się pytam na poważnie,taki przypadek ma moja bratowa.Jeśli chodzi o
    > mnie to się nie znam na prawie poprostu szukam różne przepisy i
    > znaleźc rozwiązanie .Proszę doradźcie coś

    Halooooo!
    Prosiłem o zapoznanie się z zasadami korzystania z grup
    dyskusyjnych, a nie śmiecenie listami w stylu pamiętnika.
    W skrócie:
    Odpowiadając na czyjś list używamy opcji "Odpowiedz" (po
    angielsku "Reply") a nie klikamy na "Nowa wiadomość" (czy jakoś
    tak). Wskazane jest też skonfigurowanie czytnika, by prawidłowo
    cytował przy odpowiadaniu, bo teraz nie wiadomo komu odpowiadasz
    ani na co.

    Zasady korzystania z grup dyskusyjnych:
    http://rtfm.killfile.pl/
    Wystarczy, że przejrzysz zapoznając się tylko z tym co Cię
    interesuje.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE