  • Data: 2012-02-28 18:11:23
    Temat: Re: Wspólnota i opłata za pakiet socjalny tv
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@c...invalid>

    > Czy ktoś może poratować linkiem lub słowami kluczowymi,
    > jak prawnie regulowane jest dostarczanie tzw pakietu
    > socjalnego TV do bloku?
    >
    > W bloku działają sobie sieci kablowe X i Y. Abonenci X
    > płacą zwykłą opłatę za to, co sobie zamówili (pakiet drewniany,
    > żelazny czy tam złoty) , natomiast abonenci Y jako i osoby
    > bez kablówek (np posiadające TVSat) są obciążane dodatkowo
    > przez administrację opłatą za "pakiet socjalny" właśnie na
    > rzecz kablówki X, z którą to żadnych umów nie zawierali.
    >
    > Ktoś poratuje, z czego się dokształcić przed zebraniem wspólnoty?

    Ja mam jakby odwrotny problem, że chcę tylko AZART w formie kablówki, który
    udostępnia tylko kanały analogowe, gdy w eterze wszystko to jest cyfrowo.
    Ale to nie dlatego, że firmie realizującej AZART brakuje możliwości
    technicznych bo oferuje kanały cyfrowe w dodatkowo płatnych abonamentach i
    ten analogowy AZART też z cyfrowej robi. Nie ma natomiast interesu w
    rozdawaniu usługi, którą może sprzedawać. A spółdzielnia albo nie może
    znaleźć lepszego dostawcy albo nie chce. Pamiętam jeszcze jak tradycyjny
    AZART był z anteny na dachu. O ile zmiana na kablówkę była raczej pozytywna
    dla mieszkańców to teraz jesteśmy stratni.