  • Data: 2012-11-14 14:56:27
    Temat: Re: Wspólność majątkowa w małżeństwie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    spp wrote:

    > Piszemy o tym samym - niewypłacone jest majątkiem odrębnym więc zajęcie
    > bieżących i przyszłych wynagrodzeń nie wymaga specjalnych zabiegów. ;)

    ty mowisz o wynagrodzeniu. przyszle zajmujesz dopiero wtedy kiedy sie
    pojawia, ale wynagordzenie

    a ja sie pytam czy mozna zajac niewypłacone zaległe wynagrodzenie (czyli
    wierzytelnosc)

    np wisze ci 1000 zl, a moj pracodawca wisi mi 1000 zl. Czy komornik w
    twoim imieniu moze przejac ten "dlug". I wowczas nie bede ci nic winny a
    roszczenie do mojego pracodawcy bedziesz miał ty.
    To niezle by cie taki komornik załatwił.