  • Data: 2007-12-12 10:10:35
    Temat: Re: Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: "Koziolek" <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaiser Souza napisał: > hej
    > do tej groźby bezprawnej to bym się też nie przywiązywał, natomiast może z
    > tego być (o ile pani rzeczywiscie zdecysuje się ciągać cię po
    > komisariatach
    > itd) zniszczenie mienia:
    > .
    > .
    > .
    > Jeśli płaszcz był futrem z norek to nie mam mowy o wypadku mniejszej wagi
    > ;p

    Jakiś taki ortalionik z bazaru.

    > a tak w ogóle to ja - na miejscu pani bym cię pociągnął do płącenia
    > kosztów
    > prania płaszca, a jak się nie zgodzisz to pozew do sadu cywilnego
    > pozdro
    > mk

    OKi, oko za oko ;) Trochę kupy jeszcze zostało - wezwę jakąś ekipę
    sprzątającą do tych resztek, niech wystawią fakturę i możemy się sądzić o
    koszta ;)
    Aha, i przed chwilą rozmawiałem z szefem wspólnoty - ponoć kilka osób -
    moich sąsiadów i mieszkańców sąsiedniego bloku do którego trawnik też
    należy - już zadeklarowało zrzutkę na adwokata :)

    Dzięki za info i pozdrawiam :)

    Koziołek