    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [Wrocław]Radca prawny(prawo pracy)/Sąd Pracy
    Date: Tue, 22 Jun 2004 20:22:03 +0200

    Witam

    Ceberebek napisał(a) :

    > W pozwach domagamy się odszkodowania w kwotach od kilku do kilkunastu
    > tysięcy złotych za bezpodstawne zwolnienie z pracy i kłamliwe,oszczercze
    > powody tegoż zwolnienia.

    Jakie zwolnienie? Za wypowiedzeniem, czy bez?
    Każde z nich moze byc bezzasadne. Tylko jeszcze trzeba udowodnic,
    ze sie nie jest wielbladem.
    U mnie kazdy z dyrektorow (BTW zaden nie ma wyksztalcenia
    zwiazanego z profilem firmy:-) zeznawal, ze z powodu mojej
    niecnej dzialalnosci, niedoksztalcania sie, braku rozwoju i
    pomylek firma ponosila olbrzymie straty i tracila zaufanie u
    kontrahentow:-)))
    Zapomnieli do tego dodac jeszcze, ze kury sie nie niosly a krowy
    nie chcialy dawac mleka:-) Sprawa w toku.

    Czytales artykuly z KP o niuzasadnionym zwolnieniu?
    Tylko, zeby to odszkodowanie nie bylo wziete z powietrza. Nie
    mozna zadac dowolnej sumy. To nie Ameryka.

    > I w/g "Solidarności" z wcześniejszej firmy jak i w/g PIPu prawidłowo
    > zrobiliśmy podając firme do sądu.

    To nigdy nie zawadzi:-)

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F