  • Data: 2004-06-22 17:39:48
    Temat: Re: [Wrocław]Radca prawny(prawo pracy)/Sąd Pracy
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Ceberebek napisał(a) :

    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    > Łacznie z kosztami zastępstwa procesowego?
    > W necie znalazłem:
    > http://www.psep.pl/polskie/u-pracow.html (Koszty)

    Jest napisane, że:
    "... sąd może Cię obciążyć kosztami postępowania (np. gdy Twoje
    powództwo było oczywiście bezzasadne), jeśli uzna, że jest to
    szczególnie uzasadnione..."

    Jezeli nie spelniasz tych wymogow, to mozesz byc spokojny. Bo
    chyba, nie zadacie zlotych gor od pracodwacy, prawda?

    > Byliśmy w PIPie przed złożeniem pozwów i szczerze mówiąc odniosłem
    > wrażenie,że starali się nas "pozbyć" jak najszybciej.

    Hmmm... To moze jednak pojedynczo. I u innej osoby. Moze
    pracownik mial zly dzien? Wielokrotnie radzilem sie w PIPie.
    M.in. w Gdyni, Gdansku. Nigdy nie bylem traktowany jak natret.
    Predzej juz czulem sie natretem u Rzecznika Praw Konsumenta,
    ktory wydawal mi sie Rzecznikiem Praw Sprzedawcy;-(

    > p.s.może ktoś jeszcze coś doda

    jeszcze ja, jeszcze ja...:-)
    Nie wiem, czego sie domagacie, jesli to nie tajemnica, to zdradz
    szczegoly. Twoj pierwszy list byl zbyt ogolnikowy. Jesli jednak
    po przeanalizowaniu Kodeksu Pracy wydaje sie wam, ze macie racje,
    to nie zyjcie w strachu. Pracodawcy chodzi przede wszystkim o
    zastraszenie. Wtedy popelnicie bledy, jak np. wycofanie pozwu.

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F