  • Data: 2004-06-22 17:18:42
    Temat: Re: [Wrocław]Radca prawny(prawo pracy)/Sąd Pracy
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    [ciach]

    > Eeee... taka standardowa odpowiedź z podręcznika;-)
    > Ma za zadanie zastraszyc, na ogol zupelnie zielonego, powoda.
    > Na szczescie nawet w przypadku przegranej koszty pokrywa skarb
    > panstwa.

    Łacznie z kosztami zastępstwa procesowego?
    W necie znalazłem:
    http://www.psep.pl/polskie/u-pracow.html (Koszty)

    > No i jak sie ta rozprawa zakonczyla?

    "Zabawa" się dopiero zaczęła-pozew złożyliśmy w grudniu 2003-teraz była
    dopiero 1 rozprawa.
    Pozwy złożyliśmy indywidualnie.Ten w/w dotyczy kolegi z pracy.Ja mam termin
    na 12-07.Od niego niewiele się dowiedziałem-totalnie przerazony-udało mi się
    dostać od niego ksero odpowiedzi na pozew.

    > Bezplatnych porad udziela Panstwowa Inspekcja Pracy.

    Byliśmy w PIPie przed złożeniem pozwów i szczerze mówiąc odniosłem
    wrażenie,że starali się nas "pozbyć" jak najszybciej.Aczkolwiek poradzili
    złożenie pozwu przeciwko firmie.

    > --
    > Pozdrawiam
    > Zbyszek,