  • Data: 2009-01-01 15:35:14
    Temat: Re: Wrak auta a brak OC w trakcie rozliczania szkody
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tomy M. wrote:

    > Powiedz mi w takim razie SKĄD W POLSCE SPRAWY o JAZDĘ
    > SAMOCHODEM BEZ POLISY OC ???

    To zależy o czym mówisz.
    Dowód opłacenia OC masz mieć przy sobie. Pewnie większość tych spraw
    jest o brak OC w czasie kontroli, a nie OC w ogóle.

    Po za tym to prawda, że trudno OC nie miec.
    Powodów może być kilka. Albo ktoś celowo go nie ma, albo OC się nie
    przedłużyło, bo taka możliwość też istnieje.

    > Praktycznie jest to niemożliwe, zakładając że wlaściciel/użytkownik
    > zapomniał o ubezpieczeniu czy po prostu je sobie olał.

    > I tutaj wyżej ... szczególnie ostatnie zdanie w którym zaprzeczasz sam
    > sobie.

    to znaczy co zaprzeczam?
    podałem ci dwie wersje. jak OC miałeś to masz go nadal, wisisz im tylko
    niezapłaconą składkę.
    Jak nie masz OC to grozi ci kara z Gwarantowanego Funduszu
    Ubezpieczeniowego. Oni liczą kilkaset euro za dzień.

    Napisałeś tak nieprecyzyjnie, że nie wiem czy ty wiesz, że nie masz OC i
    pytasz jaka jest kara, czy też wydaje ci się, że nie masz OC, wiec ci
    napisalem, że chyba jednak masz