    From: Grzegorz Górnisiewicz <g...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wrabiaj? mnie (długie)
    Date: Sat, 23 Oct 2004 19:41:21 +0200

    pl> napisał:

    > tego nigdy nie możesz być pewien a ja nie jestem w stanie Ci tego
    > zapewnić, wystarczy że wyrywkowo ktoś zapisuje sumy kontrolne od
    > przesyłanych wiadomości czy (tak robią dostawcy ktorych znam)
    > wszystkie pakiety syn wraz z kilkoma innymi pozornie mało istostnymi
    > infrmacjami. Sfałszujesz dostarczone informacje - leżysz, strona
    > przeciwna zfauszuje dostarczone informacje - leży
    >
    > pamiętaj że z krętaczami to oni mają do czynienia na codzień

    co do stron i logów, to firmy hostingowe robią kopie zapasowe myślę że
    jak wydruk z archiwum z GG nie pomorze trzeba się zwrócić to tejże firmy
    żeby pozowoliła przeglądnąć kopie zapasowe z konkretnych dni :)
    [oczywiście zależy jak często robią kopie]

    > --
    > futszaK
    > 598339018 601061867
    > 80% należności można zwindykować ponosząc 20% kosztów

    Pozdrawiam
    Grzesiek G.

    P.S.
    Czy chcielibyście żeby ktoś kto Was nie lubi pomalował Wam samochód i
    domek ? chyba znam odpowiedź ;)