eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWprowadzenie w błąd przez 112 › Re: Wprowadzenie w błąd przez 112
  • Data: 2004-09-24 13:15:47
    Temat: Re: Wprowadzenie w błąd przez 112
    Od: "Robertus" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Idę sobie dzisiaj ulicą i widzę, że sygnalizator świetlny ma zbitą
    > szybkę. Jako porządnym obywatel zadzwoniłem na 112 celem poinformowania
    > ich o tym fakcie. Kobieta podała mi "bezpłatny numer 9656", który po
    > zakończeniu rozmowy z tym numerem okazał się jednak płatny. Pytam
    > z ciekawości, bo nie mam czasu ani ochoty gryźć się o 50 groszy.
    > Do kogo powinienem zgłosić się po swoje 50 gr? Do przełożonego
    > operatorki numeru 112 czy do swojego operatora GSM?

    Sprawdź cennik usług u swojego operatora i od razu będziesz wiedział. Ale
    większość numerów czterocyfrowych zaczynających się na 9 jest płatna ot
    chociażby taxi.

    --
    Robertus
    silver Accord 1.8 '01, oklejony, opodkładkowany


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1