  • Data: 2004-09-23 19:16:09
    Temat: Re: Wprowadzenie w błąd przez 112
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To chyba oczywiste, że dzwoniąc pod 112 dzwonię z komórki.

    Primo: nie jest to oczywiste (może w PL, ale generalnie 112 działa w
    KAŻDEJ sieci, również stacjonarnej) (<-poprawcie mnie, jeżeli się mylę)

    Secundo: U nas 112 w 99% przypadków = 997

    Tertio: W normalnym kraju to pani od 112 dzwoni na 'bezpłatny numer', bo
    ona nie pracuje w policji, tylko w sztabie zarządzania kryzysowego czy
    czymś podobnym i zajmuje się obsługą wszelkich zdarzeń zagrażających
    bezpieczeństwu społeczeństwa. Ale u nas tego nie ma.

    Dobrze, że jest 112=997, bo zagraniczni goście mają większą szansę
    przeżycia. I to właściwie wszystko na temat tego numeru, co można
    powiedzieć.

    chester