eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWpłata na auto, a rezygnacja z zakupu (brak słów zaliczka, zadatek) › Re: Wpłata na auto, a rezygnacja z zakupu (brak słów zaliczka, zadatek)
  • Data: 2013-12-17 10:19:43
    Temat: Re: Wpłata na auto, a rezygnacja z zakupu (brak słów zaliczka, zadatek)
    Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja widziałem.
    > Kupowałem samochód, wpłaciłem zaliczkę. W domu wykryłem wady pojazdu,
    > pokazałem mu, co odkryłem - natychmiast oddał pieniądze i przepraszał.

    Ja kiedyś też trafiłem na rzetelnego sprzedawcę. Było jeszcze lepiej,
    samochód był bez zastrzeżeń, natomiast kilka dni po wpłaceniu zaliczki
    znalazłem lepszy egzemplarz. Powiedziałem szczerze w czym rzecz, oddał
    kaskę bez żadnych potrąceń.

    Ale w temacie - kilka razy taki przypadek był opisywany w dziale prawnym
    Rzeczpospolitej. Nie wskażę już żadnego artykułu, ale kasa jest jak
    najbardziej do odzyskania. Tylko, jak to u nas, musisz wykazać dużo
    wytrwałości i cierpliwości.