  • Data: 2009-03-04 22:43:07
    Temat: Re: Wpis do hipoteki-formalności
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    lestat pisze:

    > - czy jest prawnie ustalony termin, do kiedy muszą mi zrobić te formalności?

    Ano jest. "Tak szybko, jak im się uda" ;-/

    > przeciez równie dobrze mogą mi to zrobić za rok;

    Cóż, jak ja zakładałem KW w Pruszkowie, to mnie pocieszyli, że niektórzy
    już 2 lata czekali na założenie...

    > - czy Sąd może mi zwrócić podwyższone koszty, czyli w moim przypadku
    > podwyższona marża, jesli formalności będą sie przeciągać?

    Hehehehehehe

    > - czy można przyspieszyć działanie Sądu w tej sprawie i czy komuś się to
    > udało?

    Składać wnioski o przyśpieszenie.

    > - po formalnościach trzeba jeszcze czekac dwa tygodnie, aż sie uprawomocni
    > wniosek i potem dopiero zanieść mojemu bankowi?

    Bankowi zanosisz wypis z księgi wieczystej - oczywiście już po
    uprawomocnieniu zmian.

    > - ile czasu przed spłatą raty trzeba przynieść wniosek, żeby zdjęli
    > podwyższoną marżę, w moim przypadku Polbank.

    Nie masz infolinii?