  • Data: 2008-11-28 12:14:07
    Temat: Re: Wpis do ewidencji
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 28 listopad 2008 12:56
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0811281252200.3020@quad>):

    > Nienienie.
    > Mieszasz ze sobą dwa różne zgłoszenia: to co jest wpisane do EDG to
    > *jedno*, i zasadniczo powinno obejmować wszystkie te dziedziny
    > którymi prowadzący DG się zajmuje i *ma zamiar zajmować* (w niektórych
    > przypadkach, np. obowiazku zgłoszenia lub zezwolenia, brak wpisu
    > zaskutkuje odmową), i tu mogą być wpisane "duże punkty" PKD (AFAIK).

    ja podałem małe. Miałem duże, to mi w gusie marudzili. Ale i tak po co komu
    ta PKD? Wpisałem wszystko (poza typowo dużoprzemysłowymi) i tylko w cholerę
    jest punktów...

    > Natomiast to co *podaje się do GUS*, to "działalność podstawowa" oraz
    > bodaj dwie "działalności uboczne", dla których kryterium jest wartość
    > przychodu (dla firm z pracownikami można przyjąć kryterium wielkości
    > zatrudnienia). I tam należy podać wartości rzeczywiste lub przewidywany
    > w najbliższym okresie (a nie "a może tym się też zajmę").

    jaaaasne... Ja podałem Programowanie jako główną, a ani jednego programu nie
    sprzedałem, za to teraz moja podstawowa działalność to szkolenia. Ale pół
    roku temu podstawowy był serwis sprzętu... I tak bym kuźwa co kwartał
    musiał regon aktualizować.

    --
    Tristan