    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 7 Jun 2012 16:11:23 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Wolontariat na euro
    <4fd0a02d$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqq8lo$6q8$1@inews.gazeta.pl>
    <4fd0a98f$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqqa6r$56f$1@inews.gazeta.pl>

    On Thu, 7 Jun 2012, Shrek wrote:

> [...]
    [...]
    > Firma.

    No dobra.
    Pracodawca - firma - swój majatek traktuje jak swój majatek.
    Czego nie rozumiem w powyższym wywodzie? ;)

    Popatrz na to tak: przykładowo pracownik wezmie *swoj majatek*, na
    przykład swoje własne narzedzie, i będzie używał go do pracy
    (dla wyjasnienia: należy się mu za to wynagrodzenie, i wynagrodzenie
    z tego tytułu jest zwolnione z podatku, mogę podać/zalinkować przepis).

    Pytam po dobroci: czy pracownik który używa *własnego* narzędzia
    do pracy (i dostaje za to wynagrodzenie) nie może tego własnego
    narzędzia używać jak... własnego narzędzia?
    Na przykład "poza praca", tak jakby go nie używał w pracy?

    Widzisz bład logiczny istniejacy w samym fakcie dziwienia się?

    Inna sprawa, to przypadek kiedy *pracownik* nadużywa własnosci
    pracodawcy. Dajmy na to, taki prezes... (to jest forma wynagrodzenia
    i powinna być "zalegalizowana", włacznie z podatkiem).
    Ale o tym przypadku nie było mowy (jak dotad).
    :D

    pzdr, Gotfryd