  • Data: 2005-03-19 00:01:52
    Temat: Re: Wolny rynek i ograniczenia
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d1d47o$nio$1@inews.gazeta.pl...

    > założe się, że chodzi o e-book.

    Otoz nie! Chodzi o normalne, drukowane ksiazki i czasopisma!
    Co wiecej - zakaz jest tylko na stronie glownej, wiec argument o "procesach"
    jest do niczego, dla mnie to calkowicie bezsensowny krok ze strony allegro -
    stracili jakis tam zysk (umieszczenie 1 aukcji na stornie glownej - 100 zl)
    a nic przez to nie zyskali

    --
    Kuba