  • Data: 2003-05-01 19:12:45
    Temat: Re: Wojsko - pilne!
    Od: "syso" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > A to co już innego. Skoro jest jedynym żywicielem rodziny to się wymiga,
    ale
    > musi o tym na WKU odrazu powiedzieć. Najlepiej jak pogada z szefem WKU, a
    > wcześniej niech sobie przygotuje podanie o zwolnienei z odbycia
    zasadniczej
    > służby wojskowej powołując się na ustawę o powszechnym obowiązku obrony RP
    > (jest tam pkt. o jedynych żywicielach rodziny).
    > Po wtóre szkolenie to nie zwykłe kamaszki tylko szkółka kilkumiesięczna :)
    > A po trzecie zawsze może się odwołać od decyzji o powołaniu do woja.

    No i dzieki wielkie. Troche sie zdazylem przestraszyc, bo goscia lubie i nie
    bardzo sie do szabelki nadaje. Mam jeszcze jedna watpliwpsc. Skoro
    odraczali go ze wzgledu na szkolke, jak pisalem pare razy, od trzech lat
    wprawdzie milczeli, ale w tym odwolaniu chyba jakos jest ujete, zeby sie
    zglosic samemu. Troche nie jestem pewien, ale gdyby tak bylo, czy nie
    wyszedlby na jakiegos przestepce, ktory sie miga a ustawa o obronie RP
    takich by nie dotyczyla? Ktos w rodzinie o tym wspomnial, a chlop sie
    zestrachal :( Rozwiejcie watpliwosci...

    Pzdr,
    JeMiSo