  • Data: 2006-01-25 13:35:38
    Temat: Re: Wojsko a wieczny student
    Od: "koma" <merowing27[wytnij]@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dr7ldi$9cl$1@opal.futuro.pl...
    > W lutym kończę 29 lat i jestem na ostatnim roku studiów. Co się stanie
    jeśli nie
    > ukończę studiów do końca września?

    Jeśli skończyłeś 28 lat w lutym 2005 i do końca roku kalendarzowego Cię nie
    wzieli to przechodzisz automatycznie do rezerwy.

    Ja skończyłem 28 lat w połowie 2005 roku, musiałem złożyć podanie podpisane
    przez Dziekana uczelni, że jeszcze studiuję i kiedy kończe studia (2006) i
    tyle. Z dniem 31.12.2005, przeszedłem do rezerwy. W WKU mi mówili, że
    rocznik 1977 był ostatnim, który działał na takich zasadach, teraz już jest
    ponoć inaczej.

    K.