  • Data: 2011-07-13 14:29:48
    Temat: Re: Wniosek o nabycie spadku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 13:11:00 +0000, jureq napisał(a):

    > 4. Czy istnieje jakaś tańsza od notariusza metoda złożenia oświadczenia
    > o przyjęciu spadku wprost bez konieczności przyjazdu na sprawę spadkową
    > do sądu?

    Doczytałem, że można udzielić pełnomocnictwa do złożenia oświadczenia u
    notariusza za 20 lub 30 zł

    5. Jeżeli składamy oświadczenie o przyjęciu spadku u notariusza to on
    wysyła je do sądu. Czy to znaczy, że sąd pobierze następne 50 zł od jego
    złożenia oprócz 50 zł dla notariusza? Czy to jest opłata od każdego
    spadkobiercy czy jedna od wszystkich?

    6. Jak się składa te oświadczenia przed sądem: czy tylko w trakcie sprawy
    o nabycie spadku czy można później lub wcześniej?