  • Data: 2018-02-22 08:34:23
    Temat: Re: Własność ziemi w w Polsce- dwuwymiarowa czy trójwymiarowa
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 22 lutego 2018 07:04:40 UTC+1 użytkownik m napisał:

    > 1.5m to chyba głębokość która uniemożliwia np. wylanie fundamentów?

    M.in. dlatego takie historie że pod czyjąś prywatną działka wodociągi bez zgody
    właściciela kanalizę czy inna rurę puściły to wg mnie urban legend
    Po pierwsze służebność by musiały uzyskać żeby w razie czego móc naprawy dokonać itp
    Po drugi to ogranicza funkcjonalność takiej działki bo sobie nic nad taką rura
    wybudować czy nawet posadzić nie można
    Sa prawne sposoby żeby zmusić właściciela do udostępnienia działki w celu
    przeprowadzenia mediów ale raczej przewiertka pod jego działką takim sposobem nie
    jest
    1,5 metra czy nawet 3 metry- cokolwiek(rura, kabel) umieszczona na takiej głębokości
    uniemożliwi właścicielowi zbudowanie tam czegokolwiek
    Chętnie więc poznałbym podstawe prawna tego ze mozna przewiertkę pod czyjąś dziłką
    zrobić bez jakiejkolwiek zgody.