    From: "gargamel" <s...@d...eu>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Własna energia elektryczna
    Date: Mon, 2 Feb 2009 20:44:30 +0100
    Sender: B...@p...centertel.pl

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
    > Szczylku głupi: teoretyczna sprawność cyklu pracy silnika cieplnego to
    > abstrakcja - istnieje wyłącznie w teorii.

    słuchaj no debilu po podstawufce bity w dzieciństwie po główce przez woźnego
    papciem(o rany, widać z takimi kretynami inaczej nie można, delikatni niech
    nie czytają:O) to oczywiste ze to teoretyczna sprawność, ale wynosi ona 90%
    dla silnika i 50% dla turbiny, wiec drogą dedukcji (co jest ci obce) można
    się domyśleć ze rzeczywista sprawność silnika jest o niebo lepsza, natomiast
    ty twierdzisz z uporek kretyna że rzeczywista sprawność turbiny jest równa
    (albo i większa) jej maksymalnej teoretycznej sprawnosci!!!

    > Nie moim zdaniem, tylko zdaniem fachowców i producentów - jest w okolicy
    > 50%, co jest wynikiem bardzo dobrym.

    taaaa pewnie specjalistuf twojego pokroju, bo 50% to jest maksymalna
    teoretyczna sprawność dla turbiny, perfetum mobile wynaleźli?:O)

    > No tak, ty masz w domu same żarówki i żadnego innego odbiornika prądu -
    > w szczególności zasilaczy impulsowych czy choćby zwykłej pralki z
    > silnikiem elektrycznym.

    mam pralke, tylko ty pewnie nie wiesz że silnik tej pralki ma podłączpony
    kondensatorek taki że jego kosinus fi jest bardzo moały, dodatkowo poczytaj
    sobie normy jaką moc bierną dopuszczaja (kosinus fi:O)

    p.s. człowieku idź się lecz, bo grupa dyskusyjna to nie sala sądowa gdzie
    można palić głupa i pie***ć głupoty, udawać eksperta nie mając pojęcia w
    temacie i wszystko bezkarnie, tutaj zaglądają normalni ludzie, umiejący
    czytać i pisać i myśleć!!!