  • Data: 2011-01-21 14:52:17
    Temat: Re: Wlasciciel moze rozwiercic zamki u najemcy...
    Od: "Papo Smerfo" <r...@k...po> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Roman Rumpel" napisał:

    > Dobra. Mea culpa. Zapomniałem o 337.

    nie ppoddawaj sie, tylko czytaj dalej:
    "Art. 339.
    Domniemywa się, że ten, kto rzeczą faktycznie włada, jest posiadaczem
    samoistnym."

    no to tera bedzie pszepytchanka na artykuły i ich interpretację:O)

    a bez wyroku domniemanym posiadaczem samoistnym jestr wynajmujący:O)
    a wynajmując posiadania nie traci, tylko się go dobrowolnie zrzeka:O)