  • Data: 2005-08-25 17:55:08
    Temat: Re: Wiza dla obcokrajowcow
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TTL" <t...@o...pl> napisał
    > Witam!
    >
    > Moj znajomy dopiero za trzecim razem otrzymal wize do Polski. Chcialby
    > mnie
    > odwiedzac regularnie, jakie musialby spelniac warunki aby otrzymac wize
    > bez
    > problemow zawsze gdy chcialbym do mnie przyjechac ? Obawia sie ze znowy
    > dostanie
    > odmowe.

    wlasciwie najlepszym sposobem jest wystawiene zaproszenia znajomemu i to
    jest najpewniejsze dla kazdego cudzoziemca który przybywa do RP z kraju
    wizowanego w RP.
    ale wtedy przynajmniej teoretycznie odpowiadasz za goscia! jezeli by wszedl
    w konflikt z prawem na terytorium RP ty tez bedziesz mial nieprzyjemnosci,
    no i oczywiście zamelduj go czasowo itp.
    pozdrawiam
    ps
    z jakiego kraju jest znajomy???