  • Data: 2010-09-07 22:50:15
    Temat: Re: Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Namówić dłużnika do spłaty, albo przeczekać. Generalnie chowanie głowy w
    > piasek problemu nie rozwiąże, ale to już wasza sprawa. Po śmierci dłużnika
    > pamiętać o odpowiednim przyjęciu/nieprzyjęciu spadku.

    nie ma unikania, nie ma dobrej woli do ugody, poniewaz ton i poziom
    perswazji Pana z kancelarii jest w cywilizowanym swiecie nie do przyjecia.
    mogą ustawic sie w kolejce do komornika i moze za 10-12 lat dostaną swoje a
    mogliby dostac wczesniej gdyby chcieli normalnie rozmawiac a nie mieszac z
    blotem tak jak oni to potrafią...

    pozdrawiam, wromek