  • Data: 2006-07-25 19:17:34
    Temat: Re: Windykacja należności
    Od: "ppp" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1153854261.234268.34930@b28g2000cwb.googlegroup
    s.com...
    Witam
    Mam pytanie. Niezapłacona przeze mnie należność za mandat (zupelnie
    zapomniany - około 100zł) spłyneła do firmy widykacyjnej. Oni teraz
    żądają kwoty 300zł tłumacząc się tym, że takie są koszty
    postępowania w ich firmie. Czy mają prawo tak podnieść kwotę?
    Przecież po roku czasu odsetki w żaden sposób nie mogły urosnąć
    do takiej sumy. Czy firmy windykacyjne mogą dowolnie podnosić kwotę
    należności?

    pozdrawiam
    Piotrek

    Zapłać tam gdzie miałeś pierwotnie i po kłopocie.
    ppp