  • Data: 2004-03-19 18:18:27
    Temat: Re: Windows OEM, czy musi być faktura
    Od: "miecho" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czemu uparłeś się na OEM. Kup wersję BOX, będziesz mógł go bez problemu
    > przenieść na inny komputer.

    Nie jestem uparty, ale wersja box np. w2k kosztuje tyle .. ile kosztuje.
    Są używane w niezłych cenach na allegro (do 600 zł), może na taki się zdecyduję.
    Zależy mi na cenie ponieważ muszę kupić jescze kilka dosyć drogich programów i
    musi mi na wszystko starczyć.

    Może się orientujesz, na allegro chodzą też Adobe Photoshop 6.0 OEM. Sprzedawca
    mówi, że kupujemy program z niemiec a tam można sprzedawać bez sprzętu. Cena
    jest dosyć atrakcyjna 399 zł, faktura jest niemiecka. Podobno wszystko jest
    legalne i można nawet zrobić upgrade do 7 i może nawet wyżej. Ale jak to
    sprawdzić. Może telefon do Adobe.pl?

    dzięki i pozdr, miecho