    From: w...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Windows OEM, czy musi być faktura
    Date: 19 Mar 2004 18:01:04 +0100

    Witam ponownie.

    Dziękuję Wszystkim za próbę rozwiania moich wątpliwości.
    Chyba się poddam (z allegro) i kupię nowego OEM-a w sklepie. Chyba tylko wtedy
    będę miał 99,9% pewności iż w razie kontroli nie będę kwiczał (jak pisałem jest
    mi potrzebny do firmy, która niedługo powstanie).

    Poza tym jeśli naszym "kochanym" urzędnikom ze skarbówki nie pokażesz faktury
    to nie wiem czy pozwolą wpisać takie narzędzie pracy do ewidencji... (nie
    pamiętam jak się to dokładnie nazywa).

    Mam jeszcze jedno pytanie ale i tak zadam je na osobnym poście.

    Czy w przypadku kontroli w firmie (a firma znajduje się w części mieszkania
    przeznaczonego na to), będą mogli sprawdzić wszystkie komputery w całym
    mieszkaniu, czy tylko ten na którym pracuję w przeznaczonej części mieszkania
    na firmę? Bo na drugim kompie urzęduje mój młodszy brat a tu nie jestem w
    stanie upilnować legalności oprogramowania (gierki, filmiki, nuzyka itd.,
    wiecie o co chodzi...).

    Dzięki. Pozdr, miecho.