    From: kondi <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Windows OEM
    Date: Thu, 11 Oct 2007 19:54:24 +0200

    Piotr M napisał(a):
    > Witam Wszystkich.
    >
    > Mam takie zapytanie. Czy po zakupie laptopa z systemem wersji OEM mam
    > prawo od serwisu domagać sie płyty instalacyjnej?
    > Wcześniej miałem HP z Windowsem XP, po rozmowie telefonicznej z serwisem
    > szybko i bezproblemowo przysłali dysk instalacyjny. Teraz zmieniłem
    > sprzęt na Toshibę też z system wersji OEM i serwis coś kręci nosem.
    > zmieniam HDD i dysk "Nośnik Product Recowery" będzie bezużyteczny.
    > Wybieram się teraz osobiście do serwisu i mogę domagać sie płyty
    > instalacyjnej? Dziękuję.

    podpowiem ci cos, nie przejmuj sie ukryta poartycja, ja linuksem
    wywalilem wszystko, niedawnoz reszta mialem prtoblem, o ktorego
    rozwiazanie prosilem na grupie pecetowej, okazalo sie ostatecznie, ze
    nawet po wymazaniu wszelkich danych z dysku za pomoca narzedzia
    linuksowego, oczywiscie laczniez ukryta partycja, ktora wywalilem jako
    pierwsza, zainstalowalem system z plyty recovery, ale nalezalo wybrac
    opcje zalecana, nie bawic sie w konfigurowanie partycji. zalecana opcja
    sama stworzyla na nowo te partycje ukryta i wszystko juz jest ok,
    przypuszczam, ze z nowym dyskiem tez tak bedzie, jedyne o czym musisz
    pamietac, to to, zeby partycjonowac dopiero po reinstalacji wiec
    niestety chyba odpada przy braku ukrytej partycji robienie kopii
    zapasowej danych na innej