    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Win XP BOX i 30 dni.
    Date: Mon, 18 Dec 2006 21:49:33 +0100

    Dnia 18-12-2006 o 20:36:49 go! <g...@S...pl> napisał(a):

    > HAHAHA
    > czyli moj zakupiony w sklepie jest nielegalny, bo mam tylko 3 atrybuty
    > wymienione przeze mnie
    > A to mnie lobuzy oszukali :)

    To nie dziala w ta strone. O legalnosci windowsa nigdy nie decydowaly
    faktury, naklejki czy nosniki. 'Obowiazkowa' naklejka w wersji OEM moze
    byc jednym z czynnikow swiadczacych o legalnosci systemu. Masz na system
    paragon, do tego nosnik orginalny a calosc instalowana tylko na jednym
    sprzecie - lepiej dla ciebie, nie bedzie zbyt wiele powodow by sie
    przyczepic. Nawet bez faktury, nosnika i naklejki ten system moze byc
    legalny. W najgorszym przypadku bedzie uzytkowany niezgodnie z EULA.

    Poza tym bylo cytowane dzis:
    > Jeżeli z jakichkolwiekprzyczyn użytkownik nie posiada minimum
    > dokumentacjiwymienionej powyżej, wówczas każdy przypadek
    > analizowany jest indywidualnie, przez organy do tegouprawnione na
    > podstawie towarzyszących mu okoliczności.

    Do tego: nie slyszalem zeby wersja OEM byla rozprowadzana bez naklejek; w
    razie zagubienia/zniszczenia naklejki mozna prosic o doslanie nowej;
    zawsze mozna sie wytlyumaczyc, ze wlasnie sie to planowalo.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.