  • Data: 2008-06-10 15:46:43
    Temat: Re: [Wielki sukces policji] W poszukiwaniu potrzebnych haków
    Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 2008-06-10 00:14 Zbynek Ltd. pięknie wystukał/a:
    > Chciałam w którąś niedzielę ściągnąć sobie czy obejrzeć odcinek Ranczo
    > (bo po filmie mówili w tv, czy było napisane, że będzie można). Chce
    > ściągać (bo obejrzeć się nie dało), a tu mi bezczelnie wyskakuje
    > komunikat, żebym zapłaciła. Powiedziałam tym wszystkim dziadom: paszła!!
    > (nie słyszeli mnie przed moim monitorem) i uśmiałam się do łez.
    > Kurczę, wszędzie, gdzie tylko się da hieny obskubuja człowieka.

    Uważam, i nie tylko ja, ale i moi znajomi, że TV Polska, powinna dopłacać
    dla chętnych, którzy chcieliby oglądać te gnioty.
    Powinni za darmo oferować owe seriale w sieci, a dla wytrwałych, co
    oglądneli np. 5 odcinków przyznawać premie motywacyjne.
    Dla ludzi powyżej 10, płacić warunki szkodliwe.
    Dla powyżej 100 odcinków, darmowy przeszczep mózgu, który wyparował podczas
    oglądania tego czegoś.

    Pozdrawiam.

    J.