  • Data: 2006-03-06 06:23:19
    Temat: Re: Wiele działalności gospodarczych
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mogę, a jaki to ma związek??? Chwilowo chcę mieć kilka działalności -
    > chciałbym wiedzieć czy to zabronione. Jak się okaże, że tak to mogę być
    > nawet głównym udziałowcem miliona spółek akcyjnych.

    nie ma zwiazku to co Ty piszesz, poniewaz bedac wspolnikiem spólki cywilnej
    de facto prowadzisz dzialalnosc osobiscie

    spolka cywilna to cos zupelnie innego niz spolki handlowe, s.c. jest jest w
    zasadfzie prowadzeniem dzialalnosci gospodarczej osobiscie ale " we dwoch"

    IMHO skoro możesz byc wspolniekim miliona spółek cywilnych to mozesz też
    prowadzic kilka dzialalnosci "w samotnosci"

    Pytanie tyczyło
    > jednak konkretnego przypadku.
    >
    > Pozdrawiam
    > WS