eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJeszcze zboczeńcowi pomnik postawili › Re: "Wiedza powszechna w Trójmieście od lat 90" - Kto nie zareagował? [GW demaskuje "Pedofila Solidarności" i "obojętnych na zbrodnie pedofilii"]
  • Data: 2018-12-10 17:29:35
    Temat: Re: "Wiedza powszechna w Trójmieście od lat 90" - Kto nie zareagował? [GW demaskuje "Pedofila Solidarności" i "obojętnych na zbrodnie pedofilii"]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Gdzie mogę zbadać, jak ty się bawisz pod kołdrą? Bo też mi się
    > wydajesz podejrzanym zboczeńcem :)

    Ależ niech on *konsekwentnie* rozwinie KTO "mógł+" mieć wiedzę o czymś
    co miało być powszechnie znane w Trójmieście przez 25 lat [A].
    Aż 20 lat ta "powszechna w Trójmieście wiedza" potrzebowała by dotrzeć
    do Lecha Wałęsy, Adama Michnika, ...? Cuda nieświadomości (z wyboru?).

    [A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Henryk_Jankowski_(duch
    owny)
    > Zdaniem gdańskiej działaczki kulturalnej Lidki Makowskiej wiedza o
    > zachowaniach księdza Jankowskiego wobec osób małoletnich była w
    > Trójmieście powszechna już w latach 90., jednak jego pozycja
    > społeczna, bliskie kontakty z ludźmi władzy powodowały, że nie podjęto
    > stanowczych działań, by temu zapobiec[18].
    > [18] https://wiadomosci.wp.pl/gdanska-dzialaczka-lidka-ma
    kowska-juz-w-1993-r-slyszalam-o-gwaltach-jankowskieg
    o-6324244568012417a

    --
    A. Filip