    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wie;zien' Dostanie 150tys. Z?Za Ciasnote W Celi
    Date: Wed, 07 Mar 2007 22:33:45 +0100

    Uz.ytkownik frrfrff napisa?:
    > Ty wogole nie myslisz i na dodatek jestes prostakiem.
    > Poza tym rusz glowa chociaz wiem nie potrafisz.

    Pomrocznowidz, czy kie licho ?

    > Spowoduje wypadek nie trafie do wiezienia.Jak jedzisz poo pijanemu lub nei
    > prezstrezgasz przepiswo i jak szaleniec jezdisz to moezsz trafic wtedy gowno
    > mnei obchodzi i powinienec na golym betonie spac.

    To Ty .ówno wiesz o dzisiejszej Polsce.
    Ziobro rozpe;ta? terror, o którym stalinis'ci mogli tylko pomarzyc'.

    Spowodujesz wypadek, w którym komus' sie; cos' stanie i trafisz do aresztu
    z zarzutem spowodowania zagroz.enia katastrofy w ruchu drogowym.
    Zagroz.enie - do 12 lat.
    Nie musisz byc' pijany ani pe;dzic', wystarczy, z.e sie; zagapisz.

    Ba! Nic nie musisz robic'. Art. 258kk to taka efemeryda, z.e wciskaja; w
    niego kogo tylko chca;.

    Móg?bym Ci tu namnoz.yc' przyk?adów, ale czy stac' Cie; na refleksje;?
    Czy tylko potrafisz wrzeszczec' w s'wie;tym - wg Ciebie samego - oburzeniu?

    Nawet byd?a w dzisiejszej Polsce nie trzyma sie; w takich warunkach
    w jakich trzyma sie; wie;z'niów i aresztowanych, bo nikt by mleka od
    takiego byd?a nie kupi?.
    ?amane sa; wszelkie regulaminy, wszelkie przepisy, wszelkie prawa.
    I to ?amane przez instytucje, które - rzekomo - maja; prawa przestrzegac'.

    Dlatego to odszkodowanie to jest za ma?o - powinny leciec' g?owy osób
    odpowiedzialnych za to co sie; dzieje.

    Arek

    --

    www.hipnoza.info