  • Data: 2007-10-17 19:14:29
    Temat: Re: Wezwanie w charakterze świadka
    Od: "karen" <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości
    news:ff5lde$sui$2@inews.gazeta.pl...

    > od kiedy podawane okoliczności są przesłanką do przesłuchania w drodze
    > pomocy?

    Sądzisz, że Sąd w wyjątkowej sytuacji nie pójdzie mu na rękę? Nie zredaguje
    konkretnych pytań na odezwie, które pozwolą dalej poprowadzić postępowanie?
    I nawet myślę i jestem pewna, że dzielące km oraz sytuacja materialna
    świadka jest wystarczającym powodem by uwzględnić wniosek. A słyszałeś o
    tym, że np. jak strona żyjąca w niedostatku zwróci się do sadu o zwolnienie
    jej z kosztów, czy opłat za odpisy jest pozytywnie rozpoznawane? I wierz
    mi, Sąd nie wysyła do banku po kredyt ... Jest moim marzeniem by mentalność
    i tok myślenia zmienił się w polskim społeczeństwie ech...

    Jeśli prosi Cię ktoś o pomoc to podaj mu rękę
    jutro możesz ty prosić o pomoc ...

    pozdrawiam
    Sandra