    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie przez telefon na termin za dwa dni
    Date: Wed, 12 Mar 2008 08:43:08 +0100

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał
    > Jak ktoś do mnie z takiego zadzwoni, to się zdziwi,
    > bo dostanie komunikat o treści "Abonent, z którym chcesz
    > się połączyć, ma włączoną blokadę połączeń bez prezentacji
    > numeru. Twoje połączenie zostało odrzucone".

    Twój operator czy apart ma taką usługę? Jak to włączyłeś?

    Poza tym jest jedno ale. Niejednkokrotnie zdarzało się, że numer
    niezastrzeżony nie był prezentowany jako cyfry tylko jako komunikat "numer
    prywatny" a czasem był prezentowany pełnie i jawnie. I myślę, że były jakieś
    techniczne przyczyny, bo nadawca nie miał pojęcia jak widoczny jest jego
    niezastrzeżony numer w danej chwili. Tak więc, ktoś może mieć numer
    niezastrzeżony, który i tak się nie wyświetli.