    From: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie na świadka
    Date: Wed, 6 Jan 2010 15:12:47 +0100

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 08:56:49 +0100, lleeoo napisał(a):

    > Dostałem wezwanie z sądu na świadka w sprawie w której pozwałem pewną
    > instytucję. Zastanawia mnie jednak fakt, że nie otrzymałem żadnej
    > odpowiedzi pozwanego na pozew. Więc teraz co? mam przyjąć idąc na
    > rozprawę, że pozwany uznał moje roszczenia a rozprawa to tylko formalność?

    Pozywasz instytucje do Sądu, to Sąd jest adresatem treści pozwu i nie
    oczekuj żadnej odpowiedzi z niczyjej strony. Świadek występujący w roli
    powoda to nic nadzwyczajnego jeśli Powód w pozwie nie wskazał innych
    świadków kluczowych dla wyjaśnienia sporu/sprawy.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.