  • Data: 2008-11-18 20:54:48
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty za nieopłacony parking (z 2003r.).
    Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Reaper" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:gfs2mh$du4$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam.
    >
    > Właśnie dostałem wezwanie do zapłaty za nieopłacony postój.
    >
    > W wezwaniu zaznaczony nr rejestracyjny mojego pojazdu oraz (mniej więcej)
    > położenie parkingu (pl. Kopernika).
    >
    > W wezwaniu ujęte są dwa nr-y zawiadomień. Pierwszy z 07.04.2003r. i drugi
    > 18.11.2003r.
    >
    > Staje na głowie, ale za nic sobie nie przypomne co robiłem w tych
    > dniach... czy jeździłem autem, gdzie parkowałem, albo czy komuś pożyczałem
    > samochód.
    >
    > Na wezwaniu, a raczej upomnieniu (bo taki tytuł nosi pismo) oprócz dat są
> [...]

    Ja na takie wezwanie odpisalem, ze wine za newlasciwe parkowanie ponosi
    kierowca, a nie wlasciciel pojazdu. Poprosilem o dowody, ze to wlasnie ja
    zaparkowalem ten samochod.
    Probowali sie rzucac, ale potem odpuscili.
    Wydaje mi sie , ze teraz przepisy sie zmienily i to wlasciciel pojazdu
    dpowiada...???...lub musi podac namiary na uzytkownika w danym czasie...???