    From: "Photo M" <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie do zapłaty za naruszenie praw autorskich
    Date: Tue, 23 Oct 2007 14:57:34 +0200

    Użytkownik "Olgierd" napisał w wiadomości
    > Żądać możesz ile chcesz - nawet bilion dolarów - natomiast przepis odnosi
    > się do tego co może dać Ci sąd. Tylko sąd jest związany brzmieniem
    > przepisu.

    Ok już wyrzucilem ;). Czyli jeśli będę żądać odszkodowania za naruszenie
    praw osobistych to na co mam się powołać? Przyjmijmy, że jednak chcę się
    powołać na jakąś podstawę prawną ;). Bo art. 78 chyba odpada skoro odnosi
    się jedynie do sądu? Natomiast w przypadku odszkodowania z tytułu naruszenia
    praw majątkowych mogę się powołać na art. 79 prawda?
    Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Photo M.