  • Data: 2006-12-07 00:15:58
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty, nieprawidłowe dane.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Tyle, że istnieje coś takiego jak terminy przedawnienia. Są właśnie po
    > to, by ktoś nie wyskoczył z zadanie zwrotu długu zaciągniętego przez
    > mojego pradziadka.

    Ja o tym wiem. Ty o tym wiesz. Windykator też o tym zapewne wie.

    A przyjdzie taki windykator do jakiejś ciemnej staruszki, nastraszy
    sądami, ona kasę odda i co wtedy? Jak ona udowodni, że już raz
    zapłaciła? Bo bez tego kasy nie odzyska - jak zapewne wiesz, jak
    spłacisz przedawniony dług, to już przepadło... A bez kwitka jak
    udowodnisz, że nie przedawniony?