    From: "diok" <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie do wskazania adresu strony pozwanej
    Date: Thu, 17 Jul 2008 21:41:58 +0200

    news:g5hnk4$4a7$1@news.onet.pl...
    > 2. Jeśli miejsce pobytu pozwanego nie jest znane, będziesz mógł wystąpić o
    > ustanowienie kuratora dla doręczeń.
    >
    > 3. Zatem jeśli z CBA przyjdzie informacja, że osoba ta jest nadal
    > zameldowana pod tym adresem, a poczta przekazała informację, że już tam
    > nie mieszka, będzie podstawa do ustanowienia kuratora dla doręczeń, jeśli
    > miejsce pobytu tej osoby faktycznie nie będzie znane.

    Co powinienem zrobić, mam 14 dni i muszę się w tym czasie przygotować.

    Jeżeli dostanę z CBA wypis i okaże się, że adres jest te sam, to co dalej?
    Napisać pismo do sądu i to wszystko? Wystąpić o ustanowienie kuratora, jak?

    Jeżeli adres będzie inny, to co wtedy?

    No i co zrobić jeżeli pismo z CBA przyjdzie po 14 dniach (przekroczenie
    terminu)? Napisać do sądu jak gdyby nigdy nic (przemilczeć), czy jakoś się
    tłumaczyć, jak?

    Pozdrawiam,
    diok