  • Data: 2009-10-08 07:19:18
    Temat: Re: Wezwanie do urzedu skarbowego - czy tak mozna?
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w wezwaniu powinna byc podany powód, w każdym razie może wystarczy
    > zadzwonić i spytać sie o co chodzi i czy można sprawę załatwić
    > telefoniczni/listownie?

    "ano, mam niejakie zaległości, ale nie o to chodzi" - jakbyś nie doczytał w
    pierwszym poście ;-). Tak się składa że komornikowi z reguły chodzi jednak
    właśnie o zaległości... Po prostu Kol. Wtyk nie płacił podatków albo ZUS
    przez ładnych parę miesięcy, a teraz oczekuje żeby komornik traktował go jak
    VIP-a ;-)))