    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie do sadu w sprawie spadku
    Date: Mon, 14 Nov 2005 16:43:36 +0100

    kam napisał(a):
    > może
    > zresztą pewnie dostała zawiadomienie, a nie wezwanie
    > z tym że spadek może odrzucić lub na przykład przyjąć z dobrodziejstwem
    > inwentarza (co powoduje ograniczenie ewentualnej odpowiedzialności)
    > przed sądem lub notariuszem tylko jeśli nie minęło jeszcze 6 miesięcy od
    > śmierci jej wujka
    > jeśli tego nie zrobi albo upłynął już termin i nie ma testamentu, to
    > zapewne będzie spadkobiercą ze wszystkimi tego konsekwencjami, w tym
    > odpowiedzialnością za ewentualne długi
    > więc warto zainteresować się sprawą
    Procz wdowy po zmarlym (ktora zalozyla sprawe spadkowa) wezwanie dostal
    jedyny zyjacy brat zmarlego, moja tesciowa oraz czworka jej
    kuzynow/kuzynek (dzieci po innym rodzenstwie zmarlego, ktore to
    rodzenstwo juz nie zyje). Jest duza szansa ze procz wdowy nikt sie nie
    pojawi - tesciowa jest chora, zyjacy brat zmarlego takze a dzieci po
    innym rodzenstwie mieszkaja 400km dalej i tez nie sa zainteresowane
    spadkiem. Dlugow zadnych wujek raczej nie zostawil. Ale czy nie ma tak,
    ze jak sie nikt poza wdowa nie zjawi to spadek w calosci pojdzie na
    rzecz wdowy? Ew czy moga wszyscy wyslac pismo do sadu ze sie zrzekaja
    spadku na rzecz wdowy po wujku?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl