eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWellman v. Piekara - Czy Piekara ma szanse wygrać z GW "zwrot" 370_000? › Re: Wellman v. Piekara - Czy Piekara ma szanse wygrać z GW "zwrot" 370_000?
  • Data: 2018-01-22 16:40:15
    Temat: Re: Wellman v. Piekara - Czy Piekara ma szanse wygrać z GW "zwrot" 370_000?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > I będzie mógł, jak tylko udowodni, że nie mieszkał pod adresem
    > zameldowania. Bo na razie oddalenie zażalenia nie jest dlatego, że
    > "nie zameldował się frajer, to niech cierpi", tylko "twierdzenia, że
    > nie mieszkał są gołosłowne". Czyli zakładam, że sąd będzie na tyle
    > łaskawy, że termin przywróci, jeśli tylko da się sądowi szansę
    > wykazania, że Piekara nie mieszkał pod adresem zameldowania.
    > [...]

    Sąd _apelacyjny_ (inny sąd) *może będzie* łaskawy.

    Jakbyś leciał po podobnej linii od razu, od razu użył tego (dla mnie)
    kluczowego argumentu zmieniającego odbiór całej sytuacji prawnej to dla
    mnie to _my_ moglibyśmy się kłócić "o pietruszkę" [nic _naprawdę_
    ważnego], ale prawnicy ponoć kochają takie spory ;-)

    --
    A. Filip