  • Data: 2006-12-13 18:41:22
    Temat: Re: Weksle in blanco i pracodawca
    Od: "Dominika" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:elph2f$f81$3@inews.gazeta.pl...

    > Tylko takie, że Rzeczpospolitej jeszcze wisisz opłatę skarbową od tego
    > weksla.
    Ja? Tzn, ze w rzeczywistosci jest niewazny dopoki _ja_ tej oplaty nie
    wniose?

    > A wpisałaś na wekslu "nie na zlecenie"?
    Na samym wekslu nie. Byla jeszcze umowa, w ktorej bylo wyszczegolnione kiedy
    i do kiedy (do 6 miesiecy po ustaniu stosunku pracy) moga go wypelnic.

    > Zależy jakie weksle, czy to był faktycznie weksel in blanco, czy podpis
    > na pustej kartce (a.k.a. cywilnoprawne samobójstwo).

    Nic nie bylo wypelnione na tej kartce, ot ksero weksla. No i podpisalam sie
    pod tym... :-(.

    Jak moge teraz zadzialas? Jakos wymusic, zeby chociaz na jego odwocie bylo
    napisane, ze wazny jest tylko z ta umowa-deklaracja?

    Pozdrawiam
    Dom