  • Data: 2006-08-08 10:04:04
    Temat: Re: Weksel - potrzebna porada
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Jeśli twoja dziewczyna podpisała weksel i nie było deklaracji wekslowej
    > - nie było opisane jak i na jakich warunkach można weksel wypełnić - to
    > nie da sie jej pomóc. Niech zbiera kasę na wykup weksla. Nauka kosztuje.

    eee.. chyba nie do konca. choc nie ma deklaracji, to _zawsze_ musi
    istniec jakies, chocby niepisane, porozumienie co do wypelnienia weklsu.
    w tej sytuacji chodzi oczywiscie o weksel na zabezpieczenie ew. roszczen
    pracodawcy/dajacego zlecenie i trzeba wiec badac, czy takie
    roszczenia sa. jak nie, to 1.500 sie nie nalezy i tyle. no chyba, ze
    weksel po indosie, ale to inna sprawa...

    k.