    From: Animka <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wejście bez nakazu?
    Date: Wed, 27 Jun 2012 00:19:38 +0200

    W dniu 2012-06-26 23:12, Zbynek Ltd. pisze:

    > To się wprowadzi inny podatek, nazwany inaczej, co za problem?
    >
    > Nie widzę konieczności płacenia podatku na firmę, podszywającą się
    > pod firmę publiczną, której misją są sowicie opłacane reklamy. Ot,
    > choćby, kiedyś mój ulubiony, program III PR. Reklamy jawne - 7 razy
    > w ciągu godziny, reklamy równie jawne, ale bez słowa "reklama" na
    > początku i końcu - kilka razy w ciągu godziny. Te ostatnie to np.
    > "prognozę pogody sponsorowała firma Oknex z Koluszek".
    >
    > To ja mam w d... taką misję publiczną.

    Popatrz. Zamiast sfinansować PR i TV okradają starszych ludzi (bo młodzi
    już nie rejestruja odbiorników), ciągle dziadom mało, ale poczytajcie
    sobie gdzieś jakie i za ile sobie rząd samochody pierdzielnął zamiast
    zająć sie sprawami najważniejszymi . Na dodatek wpakowali i pakują w
    willę w Wilanowie tego kardynała Glempa na emeruturze. Glemp sobie
    zrobił w tej willi restaurację, zakonnice robią jako kelnerki i biznes
    się kręci. No i Glemp jeszcze prosi, zeby sie za niego modlić, czyż on
    nie jest świnia?

    --
    animka